luni, 15 august 2011

Redescoperă România 2011, Dobrogea

De dimineaţă ne-am împărţitîn în două echipe, una care a mers pe traseul 1 şi alta pe traseul 2. Treseul 1 fiind Cetatea Capidava, Cheile Dobrogei, Mănăstirea Sf. Ioan Casian şi Peştera Sf. Ioana Casian, şi cealaltă care a vizitat Cetatea Adamclisi, Mănăstirea Sf. Andrei şi Tropaeum Traiani. Am făcut parte din prima echipă, Dacia Duster 2 şi am mers pe drumuri neasfaltate, în căutarea peisajelor enigmatice ale Dobrogei. Pe drum, am ascultat muzică din copilărie pus de Mugur Patrascu.

Redescoperă România 2011 este un proiect Petrom, împreună cu BCR, Dacia, Romtelecom, Paralela 45 şi Muzeul Naţional al Ţăranului Român.
























Un comentariu:

  1. Spre rusinea mea abia acum am aflat ca si Tulcea e reprezentata in echipa Redescopera Romania. Sper ca maine dupa ce o sa facti vizita la Acvariu o sa mergeti si la Monument chiar daca ruinele cetatii Aegyssus nu au fost conservate asa cum ar trebui macar panorama orasului va ramane intiparita in mintea celor prezenti.
    Spor la fotografii!

    RăspundețiȘtergere